Veelgestelde vragen

Misschien staat je vraag hier wel bij

Houzys.nl is een advertentiemedium en brengt vraag en aanbod van huurwoningen samen op deze website. Het aanbod van talloze makelaars vind je hier op een overzichtelijke website. Je hoeft dus niet langer tientallen websites te bekijken. Het aanbod aan kamers, studio’s, appartementen en eengezinswoningen wordt steeds verder uitgebreid. Je kunt gratis het aanbod bekijken op onze website. Wil je graag reageren op een woning? Dan heb je een premium account nodig.

Heb je onze website doorzocht en heb je een geschikte woning gevonden? Als je wilt reageren op een studio, kamer, appartement of eengezinswoning heb je een premium account nodig. Je hebt keuze uit twee pakketten: een premium pakket 30 dagen en 60 dagen. Bekijk de tarieven.

Je kunt online betalen voor je premium account door middel van de betalingsmethode iDEAL. Je betaalt zodoende via je eigen bank. Wil je op een andere manier betalen, zoals bijvoorbeeld een bankoverboeking? Neem dan contact met ons op.

Houzys.nl neemt allerlei maatregelen om ervoor te zorgen dat het aanbod up-to-date blijft. Wij vragen verhuurders en makelaars de advertentie te verwijderen zodra de woning verhuurd is. Er komt ook vaak nieuw aanbod bij. Wel is het raadzaam om snel te reageren op nieuwe woningen. Vraag en aanbod ligt ver uit elkaar: veel mensen willen huren, maar er is weinig aanbod. Het beste advies is daarom om het aanbod in de gaten te houden. 

Als je de iDEAL-betaling hebt voltooid kan het nog enkele minuten duren voordat je account is geactiveerd. Is jouw account na vijf minuten nog steeds niet actief? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je een geschikte huurwoning gevonden? Als je een premium account hebt kan je rechtstreeks contact opnemen met de verhuurder. Samen kan je afspraken over een bezichtiging. 

Heb je inmiddels een huurwoning gevonden? Dan is jouw premium account niet langer noodzakelijk. Wij verlengen dit niet automatisch voor jou. Na 30 of 60 dagen, afhankelijk van je pakket, verloopt je account dus automatisch. Je hoeft dus niets te doen als je je account wilt opzeggen. Wil je daarentegen juist verlengen? Dan kan je opnieuw een iDEAL-betaling starten.

Wil je graag contact opnemen met ons? Dan kan dat via het contactformulier. Helaas zijn wij niet telefonisch bereikbaar omdat wij zo efficiënt mogelijk willen communiceren met klanten. Contact per e-mail is daarmee de meest voordelige oplossing voor ons. Daarmee besparen wij op de kosten en betaal jij niet te veel voor je premium account.

Uiteraard doen wij er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het voorkomen dat dit niet naar iedereen zijn of haar tevredenheid is. Als je een klacht hebt kan je daarom gerust contact met ons opnemen via het contactformulier. Samen zoeken wij naar een passende oplossing.

Vergelijk aanbiedingen

Vergelijken